MF DARK youtube 4 FitnessBar - sākam 01.11.2014 - 15 eur/mēn 5   3
It is currently 18 Oct 2018, 07:56

All times are UTC + 2 hours

 



HTML tutorial


Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Trauma vai kautkas tāds
PostPosted: 29 Sep 2015, 18:12 
Offline
New user
New user
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 12:19
Posts: 16
Has thanked: 15 times
Been thanked: 0 time
Squat - kg: 180
Bench Press - kg: 115
Deadlift - kg: 210
Biceps - cm: 30
Reputation point: 1
Sveiki nodarbojos ar powerliftingu jau 3 gadu un jauno macību gadu sākot man ir piemeklējusi Image

1.Sāp kad guļu gultā un labo kāju paloku uz sānu,tupiena laikā nesāp tikai pie lielākiem svariem,bet vilkmē ir sāpes
2.Celis sāp tupiena laikā pie dziļuma un staigājot arī sāp
Pirms vēršos pieārsta nevarētu Jūs kautko pateikt,vai kadam arī ir bījusi šāda veida problēma, jo man liekas tas ir saistīts ar muguru :(


Attachments:
human-body-image-31257066.jpg
human-body-image-31257066.jpg [ 180.52 KiB | Viewed 1157 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Sep 2015, 22:50 
Offline
New user
New user

Joined: 19 Aug 2013, 22:38
Posts: 13
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Reputation point: 0
Ieteiktu pašam nezīlēt un doties pie speciālista. Sākt ar muguras ārstu (Sporta medicīnas centrs Nr1, Orto klinika, gan jau ari citur ir Ok speciālisti). Ārsts tad sapratīs kas ir par problēmu un novirzīs pie nepieciešamā speciālista. Ja ir labākais iespējamais variants - problēma stājā, muskuļu disbalansā tad dosies pie rehabilitatora, kas jau detalizētāku diagnozi noteiks un novirzīs tevi tālāk pie fizioterapeita ar atriecīgo vingrojumu kompleksu tieši tavai diagnozei.
Saku no pieredzes, ar googles palīdzību neko neatrisināsi. Pašam bija problēma, kad pēc slodzes viena kāja bija nepatīkami savilkta līdz pat tam ka pēc trenniņiem bija problemātiski izgulēties dēļ sāpēm. Kā izrādās vaina bija vājos korsetes muskuļos (kā izrādās dziļie muskuļi man bija diezan nekādā formā neskatoties uz to ka presītas zālē gana daudz taisīju), savilkti hamstringi, gluteus maximus pavāji (tieši muguras dēļ tupienus nepraktizēju) vaļīgi kvadi un vēl sānos vāji gūžas stabilizatori. Pēc 1mēn 3x nedēļā vingrošanas pie fizioterapeita jūtos atkal kā cilvēks, sāku mācīties tupienus ar 40-50kg uz 12-15x.
Lifteriem vieglāk par vieglu iedzīvoties problēmās dēļ vājiem dziļajiem muskuļiem vai disbalansa.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
HTML tutorial



All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

User Reputation MOD powered by www.phpBBmods.org